Werkwijze
Op deze pagina vindt u een korte toelichting bij de verschillende stappen die Computerservice Den Bosch doorloopt om tot een oplossing voor uw IT-probleem te komen.
■Contact / intake
Het eerste contact verloopt telefonisch of per e-mail. Naar aanleiding van de door u geschetste situatie geven wij een vrijblijvend advies over de juiste manier om het probleem aan te pakken.
Indien het een groter project betreft kan het noodzakelijk zijn dat wij op lokatie een inventarisatie maken van de situatie. Op die manier kunnen we een betere inschatting maken van de werkzaamheden.
■Afspraak
Naar aanleiding van het intakegesprek wordt er een afspraak gemaakt, waarbij wij ons graag naar uw agenda schikken.
■Implementatie
De uitvoering van de werkzaamheden kan bij u op lokatie gebeuren, maar het kan ook wenselijk zijn om het apparaat op te halen en na reparatie terug te brengen. Dit is afhankelijk van de situatie en gebeurt altijd in overleg met u.
■Afronding
Het project is afgerond wanneer de diensten naar tevredenheid en volgens de gemaakte afspraken zijn uitgevoerd.